Klinik Hemşireliği

Bireyin pre-op post-op ve taburculuk dönemlerinde hemşirelik girişimleriyle karşılanabilecek sağlıkla ilgili ihtiyaçlarını belirleyip hemşirelik tanılama süreci kapsamında belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda hemşirelik bakımını kalite standartları çerçevesinde, çağdaş hemşirelik hizmetleriyle planlar, uygular, bakımın kalitesini ve sonuçlarını değerlendirip gerekli iyileştirmeleri yapar.
Hastanemizde, klinik uygulamalarında hemşirelik girişimsel işlemleri manuel ve dijital ortamda dökümante edilmektedir.
Klinikte kullandığımız kalite indikatörleri:

  • Düşen Hasta Oranı İndikatörü
  • Bası Yarası Oluşan Hasta Oranı İndikatörü
  • İlaç Uygulama Hataları Oranı İndikatörü

Hastalarımızın yatak başlarında merkezi bilgisayar sistemine bağlı çalışan Hemşire Çağrı Sistemi bulunmaktadır. Hastanın hemşireye ulaşmasını sağlayan sistemde, hemşire bankosunda çağrıyı gösteren merkezi ışıklı ve sesli uyarı sistemimiz vardır. Hemşire çağrı sistemi ile hastalarımız hemşirelerine yatak başlarından banyo ve lavabodan ulaşabilmektedir.
Hastanemizin fiziki konumu itibarıyla özel durumlar dışında refakat kabul edilmemektedir. Bu amaçla her koğuşta 24 saat hizmet veren eğitimli elemanlarımız bulunmaktadır.